Totalul afișărilor de pagină

luni, 4 iunie 2012

Masina second-hand si cum mi-am convins prietena sa faca cea mai buna alegere:)

Salutare dragi cititori,astazi vreau sa va povestesc ce mi s a intamplat ieri mie si prietenei mele,Crina:).Ea are o masina de 3 ani si s a decis sa si achizitioneze alta!Bun!Nimic iesit din comun pana acum...fiind prima ei vanzare nu stia ce sa faca si cum as actioneze..eu ca buna prietena i am dat un sfat excelent:sa intre pe:autovit.ro cel mai bun site de vanzari/cumparari auto din tara!!!Faza amuzanta este ca s a razgandit cateva zil(nu mai vroia sa dea masinuta ),dar eu am facut o sa inteleaga ca cel mai bine si ar vinde masina second hand si ar lua o alta,mult mai potrivita pentru nevoile ei..ceva mai mic si fiabil...I am explicat ca am mai recomandat multor prieteni acest site,este plin de oferte si tot felul de modele de masini..cu siguranta ai de unde alege!!A,si cel mai important este ca ofera incredere,ceea ce este cel mai important cand doresti sa vinzi/achizitionezi o masina second hand buna!Astea fiind spuse maine ne intalnim cu un posibil cumparator si sper ca totul va decurge bine!Deci nu uitati:„ Ai Masina? Nu vinde/nu cumpara pana nu ai intrat pe autovit.ro”!!!Multi pupicei!!!

Niciun comentariu: