Totalul afișărilor de pagină

joi, 26 iulie 2012

Despre primele telefoane mobile

Buna dragii mei!Astazi imi aminteam de telefoanele mele si m-au apucat nostalgiile vremurilor trecute.Primul meu telefon  a fost un Bosch Com 607 . Fiind primul, nu ai cum să nu-l tii minte, este telefonul ce-ţi permitea, prin 1998, să vorbeşti oriunde. Arătai ca un alien vorbind la telefon pe stradă, dar mai ales când verificai la piaţă dacă nu-ţi umflă preţul vânzătorul (avea calculator cu patru operaţii integrat).L-am primit cadou de la tata de ziua mea in august,si acum imi amintesc acea zis superba de vara!Era frumos impachetat,micut si elegant,nu mai vazusem o asa minunatie in viata mea!Tin minte ca eram invidiata de toti colegii mei,pe atunci nu intalneai des asa ceva in lume.M-a tinut ceva acest telefon Bosch,bateria tinea mult si de multe ori  uitam sa-l incarc..asa mult tinea.Prima mea retea a fost Connexul,imi luasem o cartela pre preplatita si tin mintea ca vorbeam de pe mobil pe fix si imi incarcam cartela de cateva ori pe saptamana..mama intrase in criza cu atatia bani cheltuiti pe toate ,,prostiile,,.Acum am un Samsung Galaxy 3,bineinteles ca nici ,nu se compara cu vechiul meu Bosch...dar trebuie sa fim in pas cu moda,nu?Ma bate gandul sa-i iau si mamei ceva de genul si am intrat pe diverse siteuri si m-am oprit sa citesc despre telefoane pe www.computerblog.ro.Aici gasesc o variata gama de telefoane mobile si accesorii,va invit sa intrat acolo sa vedeti mai multe!Pup

Niciun comentariu: