Totalul afișărilor de pagină

vineri, 1 martie 2013

Frumusetea inseamna naturalete

  
   

    Mi-a placut din prima tema aleasa de cei de la FARMEC pentru ca a stiut sa puna foarte bine accentul pe un subiect vast si interesant pentru noi,femeile
Tot mai des,in ziua de azi, cand lumea pune foarte mare accent pe prima impresie-indiferent ca esti la prima intalnire, la un interviu sau la o simpla iesire in parc-frumusetea este echivalentul unor tipare deja definite. Aici ma refer la centimetrii in talie, la lungimea parului sau culoarea parului, la marimea cupei sutienului sau la cat indica acul pe cantar. Dupa parerea mea, frumusetea nu are o definitie clara si de sine statatoare…Este un amestec armonios de culoare, textura, forma, fond si continut.Dupa cum in arta nu poti afirma despre un tablou ca este mai frumos defavorizand un altul, nici o persoana nu poate fi categorisita drept frumoasa, iar o alta mai putin frumoasa. Fiecare are farmecul personal.“Cea mai mare frumusete este cea invizibila pentru ochi, dar vizibila pentru inima”.   De la mama am mostenit ritualul folosirii  produselor  Farmec,de la laptisorul doina si pana la multe alte creme imbietoare aparute mai nou cum ar fi crema cu argan&aloe vera sau demachiantul 2 in 1 cu galbenele sau argan,lista este mult mai mare,dar eu m-am oprit la ce ma intereseaza,acestea sunt potrivite tenului meu ;)
Frumuseţea adevărată este, prin natura ei, fragilă şi unică, asemenea unei picturi în frescă, în imperfecţiunile căreia sufletul pictorului a încercat să îngheţe trecerea prin această lume a unui miracol. Frumuseţea instant are ceva din perfecţiunea promisă de reproducerile care se vând la tarabele din jurul muzeelor de artă: o frumuseţe ieftină, de plastic.Frumusetea vine din interior,doar cand sunt fericita ma simt cea mai frumoasa fata din lume!Imi place Giulia,ambasadoare gamei Farmec Natural pentru simplitatea emanata de ea rin fiecare por,naturaletea si frumusetea specifica varstei.
E dreptul tău,femeie, să alegi cât şi cum vrei să îmbunătăţeşti ceea ce te nemulţumeşte la cum arăţi. Depinde numai şi numai de tine să găseşti dreapta măsură între a înfrumuseţa şi a falsifica. Nu mi-am propus să-ţi spun cum arată femeia pe care şi-o doresc toţi bărbaţii, pentru că o asemenea femeie nu există. Tot ce am vrut să-ţi reamintesc cu aceste rânduri este că frumuseţea rapidă şi înşelătoare atrage bărbaţi rapizi şi înşelători.Scopul meu in viata nu e, ca sa servesc, ca si decoratie placuta in vietile oamenilor reali . Am o viata proprie, bogata si interesanta, plina de scopuri, interese si proiecte. Iar daca ma intalnesc cu cineva, care ma atrage si care il atrag, ne dezvoltam o relatie, daca nu, nu, dar nimeni nu are dreptul de a-mi judeca bazat pe aparentele – si acest lucru e adevarat indiferent de rujul, care aleg, sa imi pun, sau nu.
Barbatilor, am o veste: nu traim pentru servirea voastra, asa ca ordinele ca si cel de sus sunt rostite total degeaba.     
Adevarata frumusete vine din interior, vine din inima fiecaruia,o inima curata care nu ascunde in ea invidie, ura,lacomie,desfranare , judecarea celorlalti ,etc. nu poate decat sa ne infatiseze in fata ochilor un om frumos,luminos care nu trebuie sa fie perfect pt ca e frumos asa in imperfectiunea lui. ;)
Vreau sa mentionez ca acest dragutel articol a fost scris cu mult drag  pentru  Spring SuperBlog2013.


Toate produsele se pot comanda cu incredere de pe:http://www.farmecnatural.ro/


               
                  Hugs&kisses

2 comentarii:

Anemona spunea...

Imi place articolul tau :D

Carmen Tender spunea...

Multumesc mult ;)