Totalul afișărilor de pagină

luni, 10 iunie 2013

Arctic imi lasa timp pentru pasiunea mea!






            Desenul este hobby-ul pe care il am de la 2-3 ani! De la mazgaleli, la schite si “opere”. Am o tona de creioane colorate, negre, carbune de desen, creioane ceramice, carioci, tempera, acuarele, pixuri, oja ( e perfecta pentru suprafete fine!)  sclipiciuri, creioane mecanice, blocuri de desen, carnetele, caiete de schite, agende de desen, hartii milimetrice, etc.
Imi place sa fac schite! Muuulte schite! Desene libere sau mazgaleli, “opere”, adica desene cu acuarele sau tempera, portrete din reviste (nu suport sa fac portete unei persoanae  care sta in fata mea  si se misca si se plange si off… :-P ) , desene simple pentru care nu ma strofoc mai mult de jumatate de ora, planuri ( de apartamente: imi place mult de tot sa fac asta, chiar daca nu-s “adevarate”) etc…Imi place sa desenez pentru ca asa pot “exprima” ce simt! Ce vreau sa transmit unei simple hartii! E frumos sa desenezi, chiar daca nu ai talent, chiar daca nu crezi ca ai talent, merita sa incerci sa desenezi! Desene simple, fara umbre, fara “lumini”, fara efecte “speciale”… Un desen clar: un mar! Orice vezi tu a fi simplu! Asa am invatat eu cel putin! Incet, incet poti invata cum sa desenezi “frumos”- cum s-ar zice: cu talent- si desigur poti folosi o carte de desen ca sa inveti!  Mi-as dori mai mult timp pentru pasiunea mea,insa treburile casnice, jobul si familia isi pun amprenta asupra timpului meu pretios!Dar, ne vine in ajutor Arctic, un prieten de nadejde care ne ajuta sa economisim timpul in treburile casnice si...sa avem mai mult pentru noi si familie!Super,nu?De exemplu,m-a atras masina de spalat cu o functie rapida de spalat de NUMAI 14 minute sau programul cu apa rece ,Eco Wash,care ne ajuta sa economisim cu pana la 80% !Cu astfel de mici ,,ajutoare,, am mai mult timp pentru desen si pentru cei dragi,totul datorita prietenului Arctic,un prieten pe care te poti baza oricand!
       Va sugerez sa desenati cat mai des… Poate fi si o terapie… sa vezi ce simti! Succes!

Cu acest articol m-am alaturat campaniei “Consultant in Electronomie”. Poti castiga saptamanal, in luna iunie, electrocasnice din gama TET. Vino si tu pe www.consultantinelectronomie.ro.

4 comentarii:

Spunsieu spunea...

Si eu tot de la timpul treburilor casnice economisesc ca sa ma pot ocupa de ce-mi place. Niste aparate bune te pot ajuta foarte mult intr-adevar!

Carmen Tender spunea...

Te ajuta la multe,da ;)

Stefan Alexandrescu spunea...

Felicitari, Carmen! Faci si ilustratii, portrete sau desene abstracte?

Carmen Tender spunea...

Multumesc,momentan ma rezum la desene inspirate din natura si abstracte :)