Totalul afișărilor de pagină

luni, 1 iulie 2013

F64 si ce mi-as alege vara asta de aici








         Buna dragilor,in aceasta ploioasa seara m-am decis sa raspund cu drag si spor...sper eu..la o intrebare pertinenta si deosebit de interesanta:Ce mi-as cumpara de pe site-ul f64.ro in valoare de..5000 de euro??DAAA.AM SCRIS BINE,5000 de euro!!!!In primul rand am dat fuga pe pagina camerelor video compacte,le ador,nu ocupa mult spatiu si isi fac treaba bine de tot!Nu degeaba se spune ca esentele tari se tin in sticlute mici,nu?Prima care mi-a sarit in ochi a fost o frumusete de la Sony,si anume Aceasta,are de toate pe ea...de la filmare in stil Full HD si pana la modul activ de stabilizare optica SteadyShot mentine imaginile uniforme si stabile in orice moment!!!Unde mai pui ca este si la promotie,va invit sa intrati sa o vedeti pe site.A doua mica frumusete care mi-a placut este camera foto compacta de la Nikon,o superbitate portocalie,perfecta de folosit si pe uscat si in APA,da,este waterproof,eu nu am mai vazut aceasta camera si mi-as dori-o foarte multtt!Mai ales ca este vara,este perioada vacantelor calduroase si a concediilor ;)De 5000 euro as achizitiona camere foto si video pentru toate rudele si prietenii,stiu ca si ei isi doresc un astfel de cadou,mult asteptat de toti!




Hugs ;)

Niciun comentariu: