Totalul afișărilor de pagină

luni, 22 iulie 2013

Parerea mea despre noua cupa menstruala SoftCup







  



   Softcup este o cupa flexibila refolosibila pentru uz intern, care se pozitioneaza în jurul colului uterin.  Un aspect esential care nu ar trebui pierdut din vedere ar fi ca Softcup nu absoarbe lichidul menstrual, ci doar are functia de a colect.Materialul din care este conceputa cupa menstruala Softcup este inert, hipoalergenic, ne-absorbant, ne-iritant, polimeric ce a fost utilizat mai bine de doua decenii pentru fabricarea produselor medicale precum cateterele si biberoanele pentru copii. Analizand avantajele si dezavantajele acestui produs putem spune ca Softcup este alternativa perfecta pentru femeile ocupate sau pentru femeile care nu vor  sa aiba grija schimbarii tamponului sau absorbantului la fiecare câteva ore. Inclusiv sportivele de performata vorbesc cu entuziam despre ajutorul oferit de Softcup în timpul probelor sportive.Femeile cu un program ocupat, ce calatoresc foarte mult, nu pleaca niciodata de acasa fara Softcup. In randul avantajelor acestui produs putem incadra faptul ca poti purta Softcup pâna la 12 ore, Softcup este confortabil în timpul înnotului sau în timpul altor  activitati, elimina mirosurile menstruale, deoarece lichidul menstrual nu este expus aerului si de asemenea Softcup sprijina actul sexual în timpul menstruatiei.Siguranta este foarte importanta când vine vorba despre sanatatea aparatului reproducator. Softcup este  un produs testat si autorizat FDA (Food and Drug Administration)  aflându-se pe piata de mai bine de 10 ani. Inclusiv materialul din care este conceputa cupa reprezinta un plus major.Cupele menstruale Softcup sunt foarte confortabile si nu cauzeaza uscarea sau iritarea zonei intime. Softcup nu au aripioare, fire textile, ai garantia ca te bucuri de libertate pana la 12 ore!Pretul ei este de 29 lei si merita din plin toti banutii,o recomand cu drag.Tin sa-i multumesc din suflet lui Beauty by COCO pentru ca mi-a dat ocazia sa testez aceasta cupa inovatoare,si bineinteles sponsorului SoftCup ;) Voi ati folosit ceva de genul vreodata?




Hugs!

3 comentarii:

Spunsieu spunea...

Nu, n-am folosit, de fapt am auzit ceva dar n-am citit explicatii ca cele date de tine.

Carmen Tender spunea...

Este ceva relativ nou,nu multi cunosc detalii,ma bucur ca ti-am fost de ajutor.pup!

Beauty by COCO spunea...

Multumesc si eu, draga mea, ma bucur tare mult ca ti-a fost de folos :)